Ο ιστότοπος μας μεταφέρθηκε σε νέα διεύθυνση, στο syllogos-seferis.gr. Ακολουθήστε μας!
Πήγαινε με

8 Απρ 2014

ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ της ΝΤΙΑΝΑΣ ΛΙΑΚΟΥ και της ΑΝΝΑΣ ΛΑΓΟΥΔAΚΗ, ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ στο ΣΥΛΛΟΓΟ μας.

Υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση της προϊστάμενης στο 2ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης, γιατί μου ζητήσατε να αναθέσω υποχρεωτικά ομάδες εργασίες στις συναδέλφισσες του Νηπιαγωγείου μου,  για να εφαρμόσουμε την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας παρά την αρνητική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων μου και του σωματείου μου (Γ.Σεφέρης),  αλλά και με τη συνείδησή μου ως εργαζόμενη νηπιαγωγός που επί 16 χρόνια υπηρετώ συνειδητά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση   
Την ώρα που:
  • οι αίθουσες στα νηπιαγωγεία ασφυκτιούν από τα 25άρια τμήματα
  • που οι συνάδελφοι (αναπληρωτές, ΕΣΠΑ, ένταξης, παράλληλης στήριξης) πηγαινοέρχονται Απρίλιο μήνα
  • τα προνήπια παραμένουν σπίτι τους
  • η υποχρηματοδότηση βασανίζει τις σχολικές μονάδες
  • οι επιχειρήσεις και οι ΜΚΟ αλωνίζουν στα σχολεία μας
  • οι καθαρίστριες δουλεύουν απλήρωτες
  • οι άνεργοι γονείς  των μαθητών μας αγωνιούν καθημερινά για την τύχη των οικογενειών τους
  • τα εργασιακά μας (των εκπ/κών και όλων των εργαζομένων) ανατρέπονται,
την ώρα που μέσα από τις εκπαιδευτικές και διοικητικές αρμοδιότητές μας προσφέρουμε τα πάντα για να λειτουργεί όσο “το δυνατόν” καλύτερα η σχολική μας μονάδα με όσο το “δυνατόν” μικρότερο μισθό τα τελευταία δύο χρόνια, μας καλείτε εμάς τις Νηπιαγωγούς να παραβιάσουμε το κλίμα συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ μας  στους Συλλόγους Διδασκόντων και να εφαρμόσουμε την αυτοαξιολό-γηση  και αργότερα την αξιολόγησή τους (των συναδέλφων) υπογράφοντας τις απολύσεις τους που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όσα πιστεύουμε και υπηρετούμε καθημερινά.
Ως εκπαιδευτικός αλλά και ως άνθρωπος θέλω να μπορώ να κυκλοφορώ στη γειτονιά μου χωρίς να είμαι “δακτυλοδεικτούμενη” αλλά και να κοιτάζω την οικογένειά μου, τους συμπολίτες μου, τους συναδέλφους μου ,τους μαθητές μου και τους γονείς τους στα μάτια χωρίς να ντρέπομαι

Βασισμένη στα παραπάνω, δηλώνω ότι δεν θέλω να παραμείνω  προϊσταμένη,  θα συνεχίσω να υπηρετώ την εκπαίδευση ως απλή νηπιαγωγός, να αγωνίζομαι  για ένα δημόσιο και δημοκρατικό σχολείο και σας παρακαλώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αντικατασταθώ.
 
Λιάκου Ντιάνα
Νηπιαγωγός του 2ου Νηπ/γείου Μεταμόρφωσης
Μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου εκπαιδευτικών “Γ.Σεφέρης”

Την ίδια δήλωση παραίτησης υπέγραψε κι έστειλε στο ΠΥΣΠΕ και η συναδέλφισσα Άννα Λαγουδάκη, προϊσταμένη στο 16ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας.

updated

- Eπιστολές παραίτησης  Τασούλας Φωτιάδου και  Βαγγελιώς Κατσαπη, Προισταμένων αντίστοιχα του 4ου και 5ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ : ΒΑΓΓΕΛΙΩ ΚΑΤΣΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑΣΟΥΛΑ ΦΩΤΙΑΔΟΥ

- Ακόμη μια παραίτηση μέλους του Συλλόγου μας, Κωνσταντίνα Χατζηγιάννη: Νέα παραίτηση προϊσταμένης 4ου νηπιαγωγείου Νέας Ιωνίας

- Έκτη παραίτηση, Κατερίνα Δημοπούλου - 2ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής: ΕΚΤΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ : ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου