Ο ιστότοπος μας μεταφέρθηκε σε νέα διεύθυνση, στο syllogos-seferis.gr. Ακολουθήστε μας!
Πήγαινε με

6 Νοε 2014

TA NEA : Τα έξι "τρικ" με τα οποία προσπαθούν να καλύψουν τα κενά στα σχολεία

Χιλιάδες είναι τα κενά που παραμένουν ακόμα στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα (οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι πλησιάζουν τις 4.000, το υπουργείο υπολογίζει πολύ λιγότερα, αλλά πάντως παραδέχεται ότι υπάρχουν) και πλέον οι φαίνεται πολύ δύσκολο να καλυφθούν, αγού οι πιστώσει για αναπληρωτές έχουν σχεδόν εντελώς εξαντληθεί.
Όπως επισημαίνει σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας “ΤΑ ΝΕΑ” το υπουργείο Παιδείας εφαρμόζει την τακτική “πενία τέχνας κατεργάζεται” και προχωρεί σε ενέργειες που ορισμένες μπορούν χαρακτηριστούν εξεζητημένες με στόχο την κάλυψη όσων κενών μπορούν να καλυφθούν:

  1. Κόβει τις αιτήσεις συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών που υποβλήθηκαν μετά την έναρξη του σχολικού έτους (με εξαιρέσεις για όσους επικαλούνται σοβαρούς λόγους υγείας) μέχρι του χρόνου των Αύγουστο!
  2. Με εγκύκλιο που υπέγραψε χθες ο Α. Λοβέρδος, καλεί αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε 19 φορείς να επιστρέψουν σε σχολικές μονάδες του νόμου όπου υπηρετούν για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών.
  3. Επιχειρεί να αξιοποιήσει χρήματα από περίπου 600 άδειες άνευ αποδοχών που έχουν λάβει εκπαιδευτικού για να προσλάβει άλλους να καλύψουν τα κενά!
  4. Έχει προχωρήσει σε πολλές παράλληλες αναθέσεις μαθημάτων.
  5. Έχει ταράξει στις υπερωρίες πλήθος εκπαιδευτικών.
  6. Με ευθύνη διευθυντών και στελεχών της εκπαίδευσης, που μερικές φορές εμφανίζονται βασιλικότεροι του βασιλέως και προχωρούν σε ακραίες ενέργειες, συμπτύσσονται τμήματα σε πολλά σχολεία, με αποτέλεσμα να υπάρχουν οριακές περιπτώσεις ακόμα και κατά παράβαση του νόμου για 25 μαθητές (συν 10% σε εξαιρετικές περιπτώσεις) ανά τάξη.

Ενδεικτικά, μια από τις πολλές τέτοιες συμπτύξεις που εγκαθιδρύουν αντιπαιδαγωγικό κλίμα στα σχολεία, ειδικά όταν γίνονται και ξεγίνονται δύο και τρεις φορές, δεν συμβαίνει σε κάποιο απομακρυσμένο ορεινό σχολείο αλλά στο Γυμνάσιο Δροσιάς.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου